Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Finansowanie - oblicz ratę
Konfiguruj swoją Toyotę


Toyota w Sosnowcu – Nasze osiągnięcia

W trakcie wieloletniej działalności, salon samochodowy Toyota Konsek w Sosnowcu realizował szereg zleceń dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Do naszych obowiązków zawsze staraliśmy się podchodzić wzorowo.

Dzięki sumienności w realizacji usług, nasza stacja dealerska została wyróżniona m.in. Europejskim Certyfikatem TSM L1: Toyota Service Management. Poza tym, zebraliśmy szereg innych wyróżnień i nagród, o których mamy przyjemność poinformować Państwa poniżej. Wszystkie one świadczą o naszym profesjonalizmie oraz dużym wkładzie w rozwój społeczny, gospodarczy i kulturalny regionu Śląska.

Przekonaliśmy Państwa do siebie naszymi osiągnięciami? Jeśli tak, to zachęcamy do kontaktu z naszym salonem samochodowym i skorzystania z naszych usług.

Dyplom za II miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach

2001r- II miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach „ Pracodawca-Organizator Pracy Bezpiecznej”

Dyplom za II miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach

2002r- II miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach „ Pracodawca-Organizator Pracy Bezpiecznej”

Zdjęcie Statuetki uznania za zaangażowanie w rozwój Sieci Dealerskiej Toyoty w Polsce

2004 rok- Statuetka uznania za zaangażowanie w rozwój Sieci Dealerskiej Toyoty w Polsce

Zdjęcie uznania - Gazela Biznesu , grono najbardziej dynamicznie rozwijających się firm

2004 rok- Gazela Biznesu , grono najbardziej dynamicznie rozwijających się firm

Nominacja za I miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach „ Pracodawca-Organizator Pracy Bezpiecznej” a tym samym nominacja do etapu na szczeblu centralnym

2005 rok- I miejsce w konkursie Państwowej Inspekcji Pracy- Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach „ Pracodawca-Organizator Pracy Bezpiecznej” a tym samym nominacja do etapu na szczeblu centralnym

Statuetka za 20 lecie firmy , uznanie Izby Przemysłowo Handlowej za wkład w rozwój społeczny, kulturalny i gospodarczy regionu

2005r- 20 lecie firmy , uznanie Izby Przemysłowo Handlowej za wkład w rozwój społeczny, kulturalny i gospodarczy regionu

Zdjęcie właściciela Firmy Janusza Konska

2005 rok- nominacja dla właściciela Firmy Janusz Konsek na Człowieka Roku w kategorii Biznes , przez portal miejski rybnik.com.pl

Statuetka za  I miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Zadowolenia Klienta „CS Award 2006- Sprzedaż” , prestiżowa nagroda dla Stacji w Sosnowcu

2006 rok- I miejsce w Ogólnopolskim Konkursie Zadowolenia Klienta „CS Award 2006- Sprzedaż” , prestiżowa nagroda dla Stacji w Sosnowcu

Statuetka - „Lider rynku samochodów osobowych w Polsce”, uznanie Toyoty Motor Poland dla Stacji w Rybniku i Sosnowcu

2008 rok- „Lider rynku samochodów osobowych w Polsce”, uznanie Toyoty Motor Poland dla Stacji w Rybniku i Sosnowcu

Najlepszy dealer 2008 statuetka

2008 rok- Najlepszy Dealer 2008 roku w kategorii Całkowite Zadowolenie Klientów –Sprzedaż , prestiżowa ogólnopolska nagroda w sieci Dealerskiej dla Stacji w Rybniku i Sosnowcu

Zdjęcie strony gazety z pochwałą za 1 miejsce dla Toyoty Konsek

2009 rok- I miejsce w rankingu Tygodnika „Auto Świat” dla Stacji w Rybniku spośród 315 salonów w Polsce, 11 miejsce dla Stacji w Sosnowcu wśród salonów Toyoty.

2010 rok- w tym samym rankingu Rybnik 14 a Sosnowiec 16 miejsce wśród salonów Toyoty.

Statuetki - Najlepszy Dealer 2009 roku w kategorii Całkowite Zadowolenie Klientów –Sprzedaż , prestiżowa ogólnopolska nagroda w sieci Dealerskiej dla Stacji w Rybniku i Sosnowcu

2009 rok- Najlepszy Dealer 2009 roku w kategorii Całkowite Zadowolenie Klientów –Sprzedaż , prestiżowa ogólnopolska nagroda w sieci Dealerskiej dla Stacji w Rybniku i Sosnowcu

Zdjęcie certyfikatu - Europejski Certyfikat TSM L1–Toyota Service Management , który świadczy o spełnieniu najwyższych wymagań europejskich w zakresie jakości procesów obsługi klientów, obiegu dokumentów i zarządzania serwisem

2010r- Europejski Certyfikat TSM L1–Toyota Service Management , który świadczy o spełnieniu najwyższych wymagań europejskich w zakresie jakości procesów obsługi klientów, obiegu dokumentów i zarządzania serwisem

Nasza polityka e-prywatności

Używamy plików tekstowych zwanych „cookies” („ciasteczka”), by uczynić naszą stronę łatwiejszą w użytkowaniu. Za sprawą cookies zostają zapamiętane Twoje preferencje, np. wybrany salon dilerski. Jeśli chcesz dokonać ich zmiany, kliknij na: Zmień ustawienia cookies.